کانون اگهی و تبلیغات آسمان

طراحی دیجیتال و وب سایت | چاپ دیجیتال و آفست | ارسال انبوه پیامک

کانون اگهی و تبلیغات آسمان

طراحی دیجیتال و وب سایت | چاپ دیجیتال و آفست | ارسال انبوه پیامک

سخت کار می کنیم تا قدردان اعتماد شما باشیم زیرا اطمینان داریم بزرگترین سرمایه اعتماد مشتریانمان است.

ما که هستیم؟

کانون آگهی و تبلیغاتی آسمان یک مجموعه پویا و پیوسته در حال توسعه است که خدمات آن شامل خدمات حوزه چاپ، حوزه تبلیغات و حوزه فناوری اطلاعات است. محصولات و خدمات ما برای ارائه بالاترین کیفیت و پائین ترین قیمت و هزینه تمام شده طراحی شده اند. ما در پارسی پرینت تمام امکانات و ابزارهای ممکن را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم هرچه بیشتر موجبات رضایت مشتریان را فراهم کنیم.

خدمات ما درحوزه چاپ ما شامل:

طراحی گرافیک، مشاوره چاپ، چاپ انواع کارت ویزیت، چاپ انواع تراکت تحریر و گلاسه، چاپ فرم های عمومی و اختصاصی، طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور، طراحی و چاپ انواع تقویم های رومیزی و دیواری، چاپ انواع هولوگرام و لیبل، طراحی و تولید انواع پاکت CD، طراحی و چاپ انواع پاکت نامه و اوراق اداری، طراحی و تولید انواع ساک دستی کاغذی است.

خدمات ما در حوزه تبلیغات شامل:

مشاوره تبلیغاتی، ایجاد کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین، شبکه های اجتماعی، برندینگ و ارزش آفرینی برای شرکت ها، موسسات و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.

خدمات ما در حوزه فناوری اطلاعات شامل:

طراحی و توسعه سیستم های اطلاعاتی، طراحی و توسعه وب سایت های اینترنتی، بروز رسانی وب سایت های اینترنتی، راه اندازی وب سایت مشتریان در خصوص اتوماسیون سفارشات آنلاین، ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات در حوزه چاپ و تبلیغات، توسعه و یکپارچه سازی سیستم های آنلاین برای شرکت ها، موسسات و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.

محدوه جغرافیایی فعالیت ما کجاست؟

ما هیچ گونه محدودیت جغرافیایی برای فعالیت های خود قائل نیستیم. ما اعتقاد داریم تمامی افراد در هر شرایط زمانی و مکانی می توانند بهترین خدمات را دریافت کنند چون شایسته آن هستند. بنابر این شما می توانید در کجای ایران که هستید به انبوه مشتریان پارسی پرینت بپیوندید و از خدمات ما استفاده کنید. درحال حاضر مشتریان ما در تمامی استانهای کشور حضور دارند و ما افتخار خدمت رسانی به آنها را داریم.

مشتریان ما کیستند؟

تمامی افراد و موسسات فعال در صنعت چاپ و تبلیغات، کانون های تبلیغاتی، شرکت های تبلیغاتی، دفاتر خدمات فنی و کامپیوتری، گرافیستها و مدیران تبلیغاتی، همچنین تمامی شرکتها، کارگاه ها، کارخانجات، ارگانها، کسبه، تجار و صاحبان انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند از خدمات پارسی پرینت استفاده کنند.

هدف ما چیست؟

ما در پارسی پرینت اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. ایجاد راه حل های جامع در حوزه چاپ، تبلیغات و بازاریابی که به صورت یکپارچه بتواند خدمات با کمترین هزینه و بالاترین بازده و کیفیت را به مشتریان ارائه کند از جمله اهداف ما است.

دیدگاه ما در مورد مشتریانمان چیست؟

دیدگاه ما این است که باید به مشتری احترام گذاشت زیرا بزرگترین سرمایه هر کسب و کاری مشتریان آن هستند. ما اعتقاد داریم شرکت ها دو دسته هستند. دسته اول آنهایی که سخت کار میکنند تا از مشتری پول بیشتری دریافت کنند و دسته دوم آنهایی که سخت کار می کنند تا مشتری پول کمتری بپردازد. ما از دسته دوم هستیم. در این راستا از تمامی ابزارها و امکانات ممکن را بخدمت گرفتهایم و از هرگونه انتقاد، نظر و پیشنهادی که ما در رسیدن به اهداف و دیدگاهمان یاری کند صمیمانه استقبال می کنیم.

ارزشهای ما کدامند؟

  • احترام به خواسته مشتری

  • یکپارچه گی خدمات

  • پایبندی به اصول و روشها

  • همکاری صمیمانه

  • شفافیت و در دسترس بودن امور

با تشکر از این که وقت گرانبهای خود را در اختیار ما گذاشتید ...