کانون اگهی و تبلیغات آسمان

طراحی دیجیتال و وب سایت | چاپ دیجیتال و آفست | ارسال انبوه پیامک

کانون اگهی و تبلیغات آسمان

طراحی دیجیتال و وب سایت | چاپ دیجیتال و آفست | ارسال انبوه پیامک

چاپ و تبلیغات

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ب.ظ

در دنیای امروز باتوجه به افزایش رقبا در بازار تجارت، تبلیغات امری ضروری می نماید. تبلیغات موثر، تبلیغاتی است که بتواند برند و هویت سازمانی شرکت ها را به درستی معرفی کرده و در جهت جلب توجه مخاطب بکوشد. استودیوی چاپ و طراحی اشل محصولات و خدمات چاپی زیر را در جهت ارتقای تبلیغات شما ارائه می نماید:

چاپ کاتالوگ و بروشور

تبلیغات باید بتواند محصولات و خدمات را به بهترین و ساده ترین شکل معرفی کند و از هر گونه کژتابی در نمایش بپرهیزد. برای نمایش بهتر محصولات و خدمات  از کاتالوگ، تراکت و بروشور استفاده می شود. کیفیت در چاپ کاتالوگ و بروشور اهمیت شایانی دارد. این محصولات در جنس ها، سایزها و قالب های مختلفی، توسط استودیو طراحی و چاپ اشل، عرضه می شوند.

چاپ سربرگ، چاپ و تولید پاکت نامه ملخی ، A5 و A4

هر شرکت و سازمانی باید دارای هویتی مخصوص خود باشد، برای حصول این امر و برای اعتبار بخشیدن به اسناد مکتوب شرکت ها از سربرگ و پاکت استفاده می شود. سربرگ ها در دو سایز A5 و A4 چاپ می شوند، همچنین گاهی برگه های یادداشت نیز در ابعاد A6  تهیه می شوند. برای مکاتبات و مراسلات شرکت ها از انواع پاکت نظیر پاکت ملخی(پاکت نامه)، پاکت A5و پاکت A4 استفاده می شود. سربرگ ها و پاکت ها در جنس های گلاسه، تحریر و کتان و با ضخامت های مختلف چاپ می شوند.

چاپ کارت ویزیت سلفون، کتان، سوسماری و لیبل

هر تجارتی برای معرفی خود و ارائه اطلاعات تماس به کارت ویزیت نیازمند است، کارت های ویزیت در ابعاد، جنس ها و طرح های مختلفی طراحی و چاپ می شوند. ساده ترین نوع کارت های ویزیت، کارت های سلفون مات و سلفون براق هستند. کارت های کتان در سه جنس کتان امباس ، کتان آلمانی و کتان پلاستیک، معمولا با زمینه ی سفید و برای مشاغل آموزشی، بیمه و خدمات فرهنگی استفاده می شوند. کارت های سوسماری در بین کارت های فرم عمومی، از فانتزی ترین انواع کارت ویزیت به حساب می آیند. کارت های سوسماری دارای کاغذ بافت دار با روکش سلفون براق هستند. لیبل ها( برچسب) برای چسباندن کارت بر روی سطوح استفاده می شوند و در انواع لیبل های یووی، لیبل سلفون براق و لیبل نو یووی چاپ می شوند.

به تازگی محصول جدیدی تحت عنوان سلفون مات مخملی نیز به محصولات ما اضافه شده است. این مجموعه شامل کارت ویزیت سلفون مات مخملی، کارت ویزیت سلفون مات مخملی دورگرد، کارت ویزیت سلفون مات مخملی برجسته (با یووی موضعی) و لمینت مات مخملی برجسته می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت براق، مات، برجسته و طلاکوب

کارت های لمینت، دارای هسته ی کاغذی با روکش پلاستیکی (لمینت) می باشند. این کارت ها در زمینه ی ابعاد و سایز از تنوع بیشتری برخوردارند. کارت های لمینت در چهار جنس لمینت براق، لمینت مات، لمینت برجسته (لمینت موضعی / استخوانی) و لمینت سوزنی و در ابعاد مختلف ارائه می شوند. کارت های لمینت برجسته دارای روکش نازکی از سلفون مات و لایه ی برجستگی یووی هستند. نوع دیگری از کارت های برجسته کارت های لمینت طلاکوب می باشند. کارت های لمینت در ابعاد و شکل از تنوع بسیاری برخوردارند.

چاپ کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت شیشه ای Transparent نوعی کارت طلقی است که نور از آن عبور می کند و در مدل های کارت شیشه ای شفاف، کارت شیشه ای نیمه شفاف، کارت شیشه ای برفی (بافت دار) و ماسه ای در بازار موجودند.کارت ویزیت شیشه ای برای اشخاصی ست که می خواهند تشخص و کلاس کاری خود را با تفاوت همراه سازند. کارت ویزیت شیشه ای با ضخامت ۷۶۰ و ۵۰۰ میکرون چاپ می شود.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی PVC طلایی و نقره ای و ساده

کارت ویزیت PVC نوعی از کارت است که از پلاستیک پلی وینیل کلراید ساخته شده است. نمونه ی کارت ویزیت PVC که اکثر افراد می شناسند کارت های اعتباری و کارت های عابر بانک هستند. در زمینه کارت PVC تکنولوژی کارآمدی وجود دارد و علاوه بر کارت های PVC معمولی می توان کارت هایی با اطلاعات متغییر نظیر کارت های گارانتی شناسه دار و کارت های پرسنلی و نیز کارت های شناسایی میکروچیپ دار تولید کرد. کارت ویزیت PVC با ضخامت ۳۰۰ میکرون، ۵۰۰ میکرون، ۷۶۰ میکرون و ۸۰۰ میکرون چاپ می شود. همچنین کارت ویزیت PVC نقره ای و طلایی نیز چاپ می شود که جنس خود کارت PVC به رنگ های طلایی و نقره ای متالیک است.

چاپ کارت ویزیت فانتزی

استودیو طراحی و چاپ اشل مجموعه ای کارت ویزیت های فانتزی، ویژه مشاغل مختلف را با قطع و قالبی جدید عرضه کرده است. چاپ کارت ویزیت فانتزی در دو جنس سلفون مات و براق انجام می شود. و طرح هایی نظیر کارت ویزیت فانتزی همبرگر، ویژه فست فود ها، طرح مزون، ویژه بوتیک ها و مزون ها، و کارت ویزیت های متفاوت دیگر، ارائه شده است.

طراحی کارت ویزیت

طراحی و چاپ کارت ویزیت، سربرگ، چاپ کاتالوگ و سایر اقلام چاپی نیز از مواردی ست که در معرفی برند و محصول بسیار حائز اهمیت است. اصول اولیه طراحی گرافیک نظیر نقاط طلایی در کادر، حاشیه ها، انتخاب رنگ CMYK (فرمت رنگ های چاپی) بر مبنای اطلس رنگ حتما باید در طراحی اقلام چاپی رعایت شود تا مشتری و چاپخانه هر دو به بهترین کیفیت چاپ دست یابند.

چاپ مازندران+چاپ ساری+چاپ بابلسر+طراحی کارت ویزیت بابلسر+طراحی سایت بابلسر+طراحی ست اداری بابلسر+طراحی کاتالوگ بابلسر+چاپ ارزان بابلسر+چاپ فاکتور+چاپ سربرگ بابلسر+چاپ انلاین بابلسر+طراحی سربرگ بابلسر+چاپ ست اداری ارزان بابلسر+چاپ کارت ویزیت یک روزه بابلسر

۹۳/۱۰/۲۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
ایران پیام مازندران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی